مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 08:352020-09-09سياسي

اجمالی|18 عنوان برنامه ملی در هفته دفاع مقدس در استان مرکزی انجام می شود


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه 18 عنوان برنامه ملی که در هفته دفاع مقدس در استان مرکزی انجام می شود گفت: اجرای برنامه ها نیازمند مشارکت کلیه دستگاه ها و بسیج مردمی است که با توجه به جایگاه و حساسیت استان مرکزی باید برنامه ریزی دقیقی در این راستا اتفاق بیفتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراکسردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی ظهر امروز در نشست در نشست با اعضای کارگروه ها و کمیته های تخصصی ستاد چهل سالگی دفاع مقدس استان مرکزی اظهار کرد: با توجه به اینکه در ایام دهه دوم و سوم ماه محرم و در آستانه هفته دفاع مقدس هستیم نیاز به یک فضاسازی عاشورایی در سطح شهر و ادارات می باشیم چراکه متأسفانه در دهه اول محرم اقدام قابل توجهی در فضا سازی شهری انجام نشد.

وی افزود: آنچیزی که نیاز است در خصوص فضاسازی انجام شود مشارکت اقشار و آحاد مردم با کمک دستگاه ها و ادارات است که باید بیشتر به آن توجه شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: امسال با توجه به شرایط کرونا محدودیت هایی بود اما این نباید بدان معنی باشد که فضای جامعه عطرآگین ماه محرم و دفاع مقدس نباشد.

کریمی تصریح کرد: شهرداری ها و نهادهای فرهنگی تلاش های خوبی در فضاسازی انجام دادند که قابل تقدیر است اما باید از قدرت بسیج کنندگی مردم و مشارکت مردمی در این خصوص است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی|18 عنوان برنامه ملی در هفته دفاع مقدس در استان مرکزی انجام می شود

اجمالی|18 عنوان برنامه ملی در هفته دفاع مقدس در استان مرکزی انجام می شود